Blog Archive

cauta in blog

September 23, 2009

Uite despre ce vorbeam: "Graţie nanotehnologiei, suntem la 20 de ani de nemurire"

Aduceam in discutie aici o problema. Un comentariu imi atragea atentia asupra pericolului de a anatematiza tehnologia "in sine". Am raspuns ca nu diabolizez tehnologia ci... (cititi textul meu).
Acum am gasit urmatorul articol in Cotidianul, "Graţie nanotehnologiei, suntem la 20 de ani de nemurire".
EXACT despre asta vorbeam. Despre aceasta "nemurire" ca scop final al omului. Pentru ca vreau sa va spun o credinta a mea, poate parea cam dementa pentru unii. Eu cred cu tarie ca aceasta "tehno-nemurire" este posibila. Poate nu chiar in 20 ani dar intr-un viitor o cred posibila. Asta nu are nicio legatura cu ne-moartea sufletului si cu trairea in Domnul Dumnezeul lui Israel [din pacate multi frati sunt morti de mult, in viata fiind; adica pot fi considerati nemuritori:)].
Doar,
Iisus, Hristosul Tatalui a inviat!

5 comments:

Donkeypapuas said...

Chiar nu observaţi că individul respectiv aberează în poveştile despre "viitorul luminos" pe care-l proclamă? Un viitor luminos planificat de adepţii "posthumanismului" - implicaţi (cred eu) şi prin programul SATANIC denumit Venus Project... Unde aţi auzit de Venus Project? Păi în filmul lor de propagandă numit Zeitgeist.

Razvan said...

am citit articolul cu un amestec de amuzament si teama.
amuzament, pentru ca e clar - daca nu o fantezie totala, gen scenariu pentru un film la fel de prost ca terminator, atunci aberant in pretentia ca s-ar putea implini in doar 20 ani. am revazut recent "Odiseea spatiala 2001". ce miraj reprezenta tehnologia pe vremea aceea la inceputul anilor 70. cat de departe suntem de tehnologia din film acum, in 2010? pai teribil de in spate...lucrez in domeniul tehnologiei...si mereu intalnesc oameni care cred ca poti sa faci miracole din spatele calculatorului.
deci ce zice savantul exaltat cred ca se poate intampla in vreo 200 de ani, daca intre timp nu ne dam in cap intre noi. si chiar de s-ar intampla, ce guvern ar risca sa lase oamenii sa nu moara? si asa se consuma prea multe resurse, d-apai daca am avea un pamant suprapopulat?

vorbeam si de teama. teama era ca discursul lui prinde la o gramada de fraieri cu sinapsele incinse de prea multe filme SF, de frustrarile lor americanoide (despre sistemul sanitar vorbesc), si de frustrarile in general ale omului modern vesnic nesatisfacut si din pacate, tot mai ratacit.

daca omul ar cauta cuvinte de incurajare in scrierile sfinte, si nu in cartile de motivare psihologica, atunci nici dan brown nu ar fi cel mai vandut scriitor din ultimii ani (am vazut mirarea pe fata unei amice care imi marturisea febrila ca abia asteapta sa cumpere ultima aparitie...iar eu taceam...pentru ca daca as fi vorbit, as fi jugnit-o cu siguranta...si in fond e o fata buna...dar haotica).

numai bine, Bogdan

Razvan

Razvan said...

scuze...
din teoria chibritului de mai sus, va rog sa retineti ca mi-a placut enorm sa revad "Odiseea spatiala 2001"

heraasku said...

Odiseea Spatiala 2001 este o opera de arta aproape perfecta. Este una dintre preferatele mele.
Brown este vandut atat de bine DOAR pentru ca in om este o sete incredibila de a i se da un raspuns la ceea ce se intampla.
Cu toata stima Razvan, eu nu as fi lasat-o pe fata cu una cu doua (dar eu am mai mult timp de palavre si in plus sunt si un pic vanitos ceea ce ma face sa nu prea cedez usor cand cred ca am dreptate...de multe ori n-am)
Cu bine!

Razvan said...

multumesc de rapsuns Bogdan.

da, poate ar trebui sa incerc sa vorbesc mai mult cu fata aceea. cred ca are nevoie. tot asa cum au nevoie si altii care se duc la osho sau Doamne fereste in alte parti...tot din nevoie...

am sa incerc sa pun si eu un cuvant in ei. poate o da roade.

prin asociere (pastrand propotiile) din Cuvant am venit.


sa ai zile bune,

Razvan