Blog Archive

cauta in blog

November 9, 2009

Ioan Ghise: Cinstit, mie imi e frica de alegeri anticipate. Am facut credit de 30.000 de euro ca sa am bani de campanie electorala

"Cinstit, mie imi este frica de alegeri anticipate". Declaratia ii apartine senatorului liberal Ioan Ghise, care a si explicat care este ratiunea pentru care se teme de anticipate: "am facut o investitie personala de peste 30.000 de euro pentru alegerile de acum un an. Nu pot sa fac o astfel de investitie de cate ori un om are capricii", a precizat el, la Realitatea FM. In cursul zilei, a reluat ideea si a adaugat: "Am facut credit ca sa am bani de campanie electorala".

"Am intrat in Parlament de pe pozitia a 3-a, pentru ca am primit voturile colegilor din intregul judet. Si atunci, eu nu am de unde sa stiu daca voi mai fi ales sau nu", a continuat Ioan Ghise. Alegerile anticipate i-ar strica toate planurile senatorului PNL, care a explicat clar ca, "inainte sa candidez, mi-am facut o proiectie pe patru ani". Iar liberalul nu vrea sa se trezeasca peste noapte fara loc de munca, dupa cum a marturisit.

In plus, alegerile anticipate nu ar aduce nimic nou, a subliniat Ghise. Principalele partide tot vor fi reprezentate in Legislativul Romaniei, poate doar procentele s-ar modifica, in mod nesemnificativ. Aceeasi opinie este impartasita si de fostul lider liberal Calin Popescu Tariceanu, care a declarat la RFI ca, daca viitorul presedinte va fi tot Traian Basescu, el nu trebuie lasat sa dizolve Parlamentul. "Alegerile anticipate - daca se vor organiza - nu vor aduce nimic nou in ceea ce inseamna pe fond structura politica a viitorului Parlament", a avertizat Tariceanu.

In urma cu o saptamana, presedintele Traian Basescu a declarat ca nu doreste alegeri anticipate, pentru ca acestea ar pica intr-un moment foarte prost. Liderul de la Cotroceni a precizat, insa, ca nu poate sa nu se gandeasca la faptul ca dizolvarea Parlamentului este o metoda democratica de a iesi dintr-o criza politica. "Nici nu pot gandi ca acest instrument de deblocare a crizelor politice pe care il reprezinta alegerile anticipate nu pot sa-l folosesc", a spus seful statului.

HotNews

No comments: