Blog Archive

cauta in blog

November 22, 2009

Am votat

Din 2000 nu am mai votat (Vadim vs Iliescu). Nu mi-a placut, si nu-mi place, nici ideologia raului mai mic (pe mine m-au suparat reprezentantii societatii civile care mi-au cerut sa-l votez pe Iliescu).
Azi, AM VOTAT.
Eu nu votez IMPOTRIVA (m-am lecuit de asemenea atitudine).
Am votat in deplina cunostinta de cauza. Alegerea pe care am facut-o este alegerea mea si voi trai cu ea. Am votat pentru a avea pentru cine sa ma rog in Liturghie:
" Pentru binecredinciosul popor român de pretutindeni, pentru cârmuitorii ţării noastre, pentru mai marii oraşelor şi ai satelor... Domnului să ne rugăm."
Pai mai mare responsabilitate civica nu cred ca poate da cineva mai multa decat da Biserica. Asta este teologia sociala a Bisericii. In Biserica este foarte multa aplecare asupra politicului, in sens duhovnicesc.
Daca eu votez pe cineva si apoi nu ma mai intereseaza nimic de acesta si incep sa-l critic si sa spun ca ceea ce face nu e chiar asa de bine si nu prea seamana cu ceea ce a spus in campanie, NU FAC FAPTA CRESTINEASCA.
Pe cine am votat si ce am votat trebuie sustinut duhovniceste prin viata mea in Hristos.

No comments: