Blog Archive

cauta in blog

October 14, 2009

Basescu si clestele

Guvern de tehnocrati???? O aberatie.
Adica dupa ce dai jos un guvern care lua masuri nepopulare, datorita FMI-ului si crizei financiare, te ascunzi in spatele unui guvern tehnocrat care sa incaseze toate revoltele sociale care vor urma. Un guvern de tehnocrati este ca haina aia mare si groasa pe care o imbraca politistii la demonstratiile cu caini. In plus PSD, PNL (impreuna cu maghiarii) vazand ca nu au putere a se opune lui Basescu au incercat, prin Johannis, sa contrapuna o atmosfera de "moralitate" in aceasta lupta.
Dar Basescu nu cade si cere RASPUNDERE POLITICA, cum este si normal. Ai dat jos un guvern politic care-si asuma guvernarea, cu toate revolutiile de strada, fa un guvern politic si incearca sa faci treaba cu cainii latrand la geam. Sa-i vad pe PSD si PNL facand un guvern care sa incaseze furia poporului, care sigur va urma. Eu cred ca in cazul in care va castiga Geoana PSD, PNL, UDMR tot guvern de tehnocrati vor propune. Pentru ca vin vremuri grele si e posibil ca unele partide politice sa dispara din spatiul nostru vizual.

2 comments:

Donkeypapuas said...

Ce măsuri nepopulare o fi luat Ridzi şi Nuţi - spaima... ?
Acordul cu FMI înseamnă ÎNDATORAREA ţării cu 20 miliarde CEL PUŢIN. Iar PNL-ul, spre cinstea lui în această privinţă, nu a fost dintru început de acord.
De data asta renunţă la partizanat...

heraasku said...

Ritzi si Udrea sunt slabiciunile lui Basescu, de acord. Pentru asta eu il respect (oricat ar parea asta de i-moral). Macar stiu unde ii este inima.
Acordul cu FMI, sunt de acord, este o nenorocire. Dar daca imi poate spune cineva de unde puteau fi luati banii eu il stimez pe viitor. Suntem o tara saraca si asta ni-e soarta. Daca am avut crestere economica din 2003 pana in 2008 unde sunt banii? Ca ECONOMIE asta inseamna, sa ai resurse dincolo de cheltuieli.
E usor sa nu fi de acord de pe margine, eu asta cred.
Una peste alta [asta suna a perversiune, nu?:)] eu cred ca miscarea PSD/PNL/UDMR este o miscare de conjunctura politica si in niciun fel aceasta miscare nu priveste soarta tarii. Eu asta cred.