Blog Archive

cauta in blog

November 8, 2009

Băsescu: Am să-l lecuiesc de putere pe Iliescu

Comentariul meu:
Spune Basescu ca "acea linişte, eu nu o vreau şi nu le-o dau, şi, din păcate, nu v-o pot da nici dumneavoastră, pentru simplul motiv că dumneavoastră nu vreţi liniştea care era în timpul lui Iliescu şi Adrian Năstase".
La Realitatea FM/ TV Antonescu raspunde la o intrebare a jurnalistului (citez din memorie):
- Pe cine preferati? Pe Basescu sau pe Geoana?
- Cu Basescu tindem spre dictatura (obsesie dementa; de fapt e vorba despre o dinamica care va schimba STATUL; daca Basescu vrea asta poate fi acuzat de dictatura in timp ce majoritatea parlamentara se opune, n.m) iar cu Geoana vom stagna in mocirla, cu Geoana nimic nu se va schimba totul se va linisti.
- Deci pe cine ati prefera?
- Nu e clar raspunsul?
E clar, domnule Antonescu!
Liberalul frenetic incearca sa seduca intelectualii si intreprinzatorii aratand si proferand masuri de dreapta: stat minimal, taxe mici, etc. Dar cum poti admira asemenea masuri si sa preferi mocirla...


Preşedintele candidat a afirmat ieri, la Timişoara, în faţa a 20.000 de susţinători, că, atunci când va câştiga un al doilea mandat de preşedinte, îl va învinge de fapt pe Ion Iliescu.


"Am sentimentul că nu mă confrunt cu Mircea Geoană, e un paravan în spatele căruia se află Ion Iliescu, Voiculescu, Patriciu, Vântu. Eu nu îl voi învinge pe Mircea Geoană, Geoană e un paravan pentru Iliescu. Pe el (Iliescu - n.r.) am să-l bat pe 22 noiembrie şi am să-l lecuiesc de putere", a spus Băsescu.

El a adăugat că românii trăiesc încă într-un stat "conceput de Ion Iliescu şi oamenii din apropierea lui", lucru pe care a încercat să îl schimbe în perioada mandatului său.

"Am încercat să schimb statul, în primul rând pentru a-l face un stat care să fie la dispoziţia cetăţenilor şi nu aşa cum l-a construit Ion Iliescu, la începutul anilor 90, un stat care ţine cetăţenii la dispoziţia lui", a continuat Băsescu.
În legătură cu următorii cinci ani, Băsescu a mai spus că nu promite linişte dacă parlamentarii vor continua să se opună reformării statului român.

"Am rămas şi fără ţiţei, s-au făcut privatizări frauduloase de mari societăţi. Acea linişte, eu nu o vreau şi nu le-o dau, şi, din păcate, nu v-o pot da nici dumneavoastră, pentru simplul motiv că dumneavoastră nu vreţi liniştea care era în timpul lui Iliescu şi Adrian Năstase", a afirmat Băsescu.

La mitingul electoral de la Timişoara au participat liderul PDL, Emil Boc, şeful PDL Timiş, Constantin Ostaficiuc, şeful PDL Caraş-Severin, Sorin Frunzăverde, cel al PDL Arad, Gheorghe Falcă, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, Theodor Stolojan, Elena Udrea, Traian Ungureanu şi Monica Macovei.

Înainte de a urca pe scena unde a susţinut discursul, în Parcul Rozelor, Băsescu a primit de la un preot o cruce de lemn, ca să îi poarte noroc în viaţă. (Georgeta Petrovici)
Nu l-a lăsat pe Dinescu să vorbească

Turneul electoral al lui Traian Băsescu a continuat cu un miting în comuna Cetate, din judeţul Dolj.

În discursul său de susţinere, primarul Craiovei, Antonie Solomon, l-a amintit pe Mircea Dinescu, care se afla în public.

"Pe Mircea Dinescu îl trimit pe malul drept al Dunării. Acolo să petreacă cinci ani de zile, iar eu îi voi administra moşia", a spus, râzând Solomon.

Dinescu a urcat în acel moment pe scenă şi a încercat să ia cuvântul. Organizatorii l-au atenţionat însă că nu poate vorbi înaintea preşedintelui Băsescu.

"M-am obişnuit şi dacă vă uitaţi chiar şi la maeştrii care au trecut pe aici sau chiar sunt aici (referindu-se la Mircea Dinescu), seara la televizor, îi vedeţi cu cât dispreţ vorbesc despre ţara lor. Ei sunt deştepţii naţiunii. Îşi ponegresc ţara, nimic nu le place în ţara asta, dar fac bani de pe urma acestei ţări. Avem nevoie să ne restabilim valorile", a apreciat Băsescu.

"Domnul Dinescu vrea să vorbească şi dânsul. El vorbeşte în fiecare seară la televizor şi niciodată nu am cenzurat niciun ziarist. Dar acum îi spun că este un miting organizat pentru preşedinte. Deci, domnule Dinescu, te duci la televizor să vorbeşti, nu aici", a încheiat acesta.


EVZ

No comments: