Blog Archive

cauta in blog

December 10, 2008

asta nu mai e politica

Ne-am intors in 1991. PDSR/ FSN a castigat in cele din urma. Criza, necriza nu mai conteaza. Comunistii se tin tare, tare. Si fraierii, papagalii intelectuali au votat. Ce o spune acum T. Paleologu, Sever Voinescu, Patapievici, Liiceanu si multi, multi altii. . . La noi si desteptii sunt prosti.
Pai eu, daca am hotarat din 2000 sa nu mai votez, cred ca sunt foarte lucid. Toti te manau la vot sa te duci si sa girezi prin votul tau aceasta clica de criminali comunisti. Caci legitimitatea lor arata cam asa: date statistice
In 1990 in Pitesti Proclamatia de la Timisoara a fost semnata de 600 de oameni. Si noi, cam 7 liceeni, am semnat-o si la PNT si la PNL. Intr-un oras de 200 000 de locuitori atatia oameni au semnat. Si eu stiu unde a ajuns lista aceea.
Legea lustratiei a fost plimbata si acum ne conduc EI, EI, EI, EI... Multa tampenie in capetele invatate.... Foarte vinovati sunt... Un cap "invatat", acum, este dovada sigura ca acel ce-l poarta nu trebuie ascultat.
"Ei cu Ei, Noi(adica tot Ei) cu voi(adica nu mai scapam de Ei asa usor)

No comments: