Blog Archive

cauta in blog

May 11, 2009

Fata de la Eurovision, Elena Gheorghe, este fata de preot

Elena Gheorghe, solista noastra la Eurovision, este fata de preot.

Articol1 - la intamplare ales.

O simpla cautare pe Google dupa numele ei ne reveleaza o "minunata" experienta moderna.
Tatal preot, mama cantareata de muzica populara. Nimic anormal, mai mult ca decent ( nu sunt fan "Floarea din Gradina" dar Lese imi place, si multi altii). Insa imaginile cu aceasta fata, cu respect spun foarte frumoasa, nu sunt in masura sa ne linisteasca. Din pacate este prea dezbracata. Spun din pacate caci frumusetea ei fizica nu ar trebui sa fie la cunostinta mea, sau a ta. Frumusetea ei ar trebui sa o priveasca doar pe ea si pe cel ce o va iubi. Eu nu o iubesc, ca femeie, si niciun barbat, cred ca nu o iubeste.
Pe partea cealalta ma intreb ce spune Episcopul care are in grija parohia Clinceni. Ce atitudine are fata de morala acestei familii preotesti. Cum se poate rezolva o asemenea problema? Sunt curios, caci nu ma pricep.
Sa fi ajuns arta de masa cotidiana atat de conforma cu Evanghelia incat sa mi se para o impietate ca gandesc astfel?
Problema mea, pe scurt, este: de ce s-a dezbracat in fata mea o fata de preot?

No comments: