Blog Archive

cauta in blog

May 9, 2009

Alegeri europarlamentare

Alegeri europarlamentare, www.alegeri.tv
Acum, daca eu ii dau credit si-l vreau pe Ungureanu in PE (lasand de o parte binele si raul pe care cineva i-l poate reprosa) trebuie sa le dau credit si lui Stolojan si Monicai Macovei????
Daca ma voi duce la vot si ma voi ruga lui Dumnezeu pentru Traian Ungureanu ca pentru conducatorul meu acolo, toti cei de pe lista PDL care vor fi trimisi in PE vor intra automat sub rugaciunea mea catre Domnul.
Eu altfel nu vad alegerile decat in acest fel: voi vota pe cineva si-l voi da pe mana lui Dumnezeu. Increderea mi-o pun in Domnul. Eu fac actiunea dar ceea ce urmeaza las in mana Domnului. El stie cel mai bine cum e de facut. Ce pot face este sa trimit in lupta pe cel pe care il cred cel mai aproape de Adevar. Daca gresesc, si trimit un om care e departe de Domnul, atunci Domnul va avea mai mult de lucru. Dar oricum numai El il poate aduce pe Cale. Nu eu si nici altcineva care vrea ceva dupa mintea lui.
Stim si facem.
Ce stim noi? "Israele, Domnul Dumnezeul nostru este singurul Domn"
Ce facem noi? Ce credem noi ca este bine.
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, care pentru noi oamenii te-ai intrupat si ai suferit moartea pe cruce, ai tai sunt acum cei ce ne conduc. Tu sti!

No comments: