Blog Archive

cauta in blog

November 11, 2013

de straja patriei

ce bine ca exista www.visualkontakt.ro. un tanar de nadejde cat 7 tineri mai slabi. un proiect ne-natural, civic, vigilent, agil.
traiam in umbre si-n minciuni. in timp ce citeam mo yan si thomas mann, in timp ce terminam breat easton ellis, BOR ma sapa. ma incastra in neant. nimic din ceea ce mi-a dezvaluit www.visualkontakt.ro nu am gasit in scrierile lui Péter Nádas si ale lui Cartarescu (si acestia probabil vanduti fiarei din varful dealului).
imi pare rau ca nici CS Lewis, nici Evelyn Waugh si nici Kolakowski nu au avut decenta de a-mi atrage atentia asupra marelui joc al BOR.  Big Game, zicea George Constantza.
ce sa mai vorbim despre vasili grossman si maria sa soljenitin. niste nimicuri ce-mi vor sufletul.


www.visualkontakt.ro,
multumesc ca existi


No comments: