Blog Archive

cauta in blog

November 28, 2013

banalitati 3

Comunismul este o taina.  Ăsta e motivul. Mi-am adus aminte de ce a spus odata parintele Galeriu, cred. Zicea ca raul este o taina iar incercarea unora de a-l reduce prin mecanisme sociologice-filosofice-morale este o copilarie. In plus mi-am dat seama ca religiozitatea este una dintre cele mai mari nenorociri ale umanitatii. Omul religios este foarte departe de Dumnezeul lui Avraam, al lui Isaac si al lui Iacob. Omul religios este departe de Iisus Hristos si de Biserica. Probabil ca cea mai mare calamitate ce va urma va fi transformarea crestinismului intr-o religie perfecta.
Sunt un om religios, stiu ce zic.
Trebuie sa ne departam de religie cu orice pret.
Imi amintesc de zicala lui Malraux care zicea cum ca "secolul XXI va fi religios sau nu va fi deloc". Oare cum citim asta?
Comunismul este o taina.  Ăsta e motivul. Si viitorul omenirii.

No comments: