Blog Archive

cauta in blog

January 3, 2009

ironie?

Trebuie sa fim mai atenti in jurul nostru. Lucrurile nu sunt chiar atat de neclare. Totul este sa nu mai facem noi zgomot si sa ascultam semnele ce ne sunt adresate.
Unul dintre aceste semne mi-a fost revelat scurt si de netagaduit.
Ministrul Economiei in aceasta tara nenorocita este...
VIDEANU. Economia ecestei tari sta sub un om daruit de soarta cu un nume elocvent, vid-eanu.
A fi condus in lupta de un comandant de osti cu numele Fugaru ar fi fost pentru ostile sale un semn al delirului.
Inca odata va indemn sa ascultati soaptele. Sunt pentru noi.

3 comments:

horia barbat said...

pe acelasi criteriu il evaluezi si pe Tari-ceanu? acum inteleg de ce l-ai regretat si-i trimiti ravase consiliante...:))

heraasku said...

Nu-i evaluez dupa nume, am o groaza de alte semne:)
Doar mi se pare o ironie a "sortii" sa te cheme VID-eanu si sa administrezi o economie.

heraasku said...

Cat despre consiliere i-am trimis si lui T. Paleologu:

http://www.paleologu.ro/blog/?p=127

la data:
Decembrie 25th, 2008 at 7:37 pm

Sa nu-mi zica cumva ca n-au stiut... Cand sa-mi zica!? Candva cand ii voi intreba.

Eu cred ca a te considera centrul pamantului nu este o treaba asa de urata. Iti accesesaza si-ti improspateaza demnitatea de om facut dupa "chipul si asemanarea Domnului". Demnitate calcata in picioare cotidian.
Asta e buna mandrie.