Blog Archive

cauta in blog

November 6, 2011

Icoane pe sticla la Atelierul de creativitate de la Muzeul Taranului

Cateva icoane pe sticla din atelierul pe care-l fac cu copiii la MTR, sambata. Doar cateva. Atelierul a intrat deja in al doilea an. Din motive romanesti e posibil sa fie oprit. Dar nu ma las eu cu una cu doua. Simina, Gabriel, Gabriela, Vladimir, Ionut, Ioana si toti ceilalti merita sa se bucure si sa ne arate cum sta treaba. Imi spun parintii ca sambata de dimineata se scoala singuri si infrigurati fac "scandal" sa se grabeasca sa nu intarzie ca au priceput ei ca ma supar daca vin mai tarziu. Si vin. Ploaie, ger nu conteaza.












1 comment:

Razvan said...

foarte frumoase icoanitele, Bogdan

si mai ales foarte valoroasa preocuparea ta, de a-i invata sa picteze icoane.

cat despre mediu, e special, imi imaginez surpriza celor mici cand vad ca stanga devine dreapta, atunci cand intorc icoana cu sticla in afara. e o intreaga poezie si un intreg talc in inversarea asta. cam la fel cu mirajul oglinzii, care iti arata ca acele ceasului merg inapoi, dar timpul totusi merge dupa cum stie el, inainte.

felicitari, si daca as fi prin preajma mi-as da si eu copilul la atelierul tau.

Succes in continuare

Doamne, ajuta