Blog Archive

cauta in blog

July 14, 2008

Comentar la Savatie

Mîniaţi-vă, dar nu greşiţi de Savatie Baştovoi

Comentariul meu.

Cu respect.
Credeti ca "o scrisoare formulată oficial" de o Asociatie reveleaza adevarata atmosfera din Biserica????
Eu nu cred. Tot ce este oficial sufera de un mare pacat: NU ARE LEGATURA CU REALITATEA.
Acum 3 ani am avut iluzia unei "reforme protestante" in Biserica. Protestatoare nu lutherana. Dar faptul ca am avut o asemenea idee inseamna ca e o realitate. Bine, o realitate a unui pacatos putem zice, dar cat este in idee nu mai are mult sa devina realitate. Mai ales ca vad ca multi sunt prinsi de aceasta idee.
Mi-am dat seama ca este o prostie acest protest. De ce? Pai tot cel ce protesteaza trebuie sa puna ceva in loc. Si ce pune, ca singur nu poate pune nimic? Ii trebuie "colegi" de protest. Si asa apare o Asociatie Ce Protesteaza formata din oameni, si stim cum sunt oamenii. Tot cel ce se aduna altfel decat in Iisus Hristos, in Biserica in jurul Sfintei Euharistii se aduna in numele Impostorului a celui ce doreste altfel , nu in Bine ci in Mai Bine.
Sa nu fie.

No comments: