Blog Archive

cauta in blog

July 10, 2008

Badilita si miuta

Articol Badilita

Comentariu meu.

Fata de o mare parte a "ortodocsilor de serviciu" am preferat oarecum raceala lui Badilita. De ce? Aveam si am speranta unui discurs poate nu sfant dar macar lucid si responsabil al unui intelectual daruit.
Insa articolul de azi m-a trezit la realitate.
Nu judec, insa sunt cateva expresii pe care nu le-as tolera nimanui, adica pe scurt sunt proaste si infantile:
1. "Sa-mi gaseasca vreun pravoslavnic cuvantul „canon” in gura lui Iisus si-mi las barba!" - asta e ca pe timpul cand "tricolorii" se radeau in cap dupa o victorie
2. " In fond, ca-n parabola lui Dostoievski, cea despre Marele Inchizitor (scrisa impotriva catolicilor de pe vremuri, care semanau izbitor cu actualii ortodocsi)" - NU impotriva catolicilor a scris rusul ci impotriva cretinismului oamenilor care cad usor in plasa invrajbitotului de frati. Comentariile debil-literare au o problema cu Dostoievski in general.
3. " Sfantul (sic!) Sinod" - no comment.
4. " Va garantez ca Biserica din Franta, Italia, Canada, Anglia, Spania etc n-a resimtit absolut nici o tulburare." - GARANTEZ asta e un termen de cocalar din fata blocului
5. " negandidu-se la... canoane (pe care nici nu prea au de unde sa le cunosca, pentru simplul motiv ca acestea nu exista)" - EXISTA canonul dragostei si daca zice ca din dragoste a facut-o nu s-a gandit la ura ce se va declansa in urma acestui fapt? Pai cam trebuia... Cum? " Biserica e Una, Sfanta, SOBORNICEASCA, Apostolica" Doar in sobor faci dragoste fara reziduuri - ca in viata: altfel se cheama onanie.
6. " ideologul anticatolic Staniloae" - eu am citit Staniloae si mi s-a parut pro-catolic adica foarte ATENT si INTERESAT de civilizatia crestina occidentala - din punctul lui de vedere, al unui teolog "rece" cu inima calda.
7. "crestinii din 2008" - Beton slogan - merita o secta chiar daca mai sunt cam 5 luni din 2008.
Nu am scris acestea din ura si din vreo superioriate insa dupa ce ca "ortodocsii de serviciu" sunt handicapati mintali nu mai pot accepta sa gasesc peste tot numai golani ai Shiftului.
M-ai intristat rau.

1 comment:

cornel said...

Puteti intra pe id meu de mess: avdeeev@yahoo.com si sa vorbim despre imagini sau ce icoane doriti sa primiti.