Blog Archive

cauta in blog

December 22, 2011

cartarescu

prin anii '90, cred, am citit Nostalgia. stateam in Piata Iancului pe atunci, undeva pe Avrig. apoi l-am uitat de tot pe Cartarescu. era destul de prezent prin publicistica si politic. acum vreo doua saptamani, la Targul de Sfantul Nicolae, un prieten imi povestea despre o polemica avuta cu cineva pe tema Cartarescu. ca e bun, ca nu e bun, etc. bine, zic, nu stiu. pun mana pe mouse caut la biblioteca si-l gasesc. 1500 de pagini. orbitor. cum am manii cantitativ-iste, ma aprind si, amintindu-mi ca scrie usor de citit, dau iama in el.
l-am terminat si nu-mi pare rau ca l-am citit. am avut, cred eu, sansa de a-l citi TOT DEODATA. aparand in timp, fiind asa citit de multi, cred ca cei ce l-au intercalat,obiectiv, au pierdut ceva.
oricum,
MERCI, MIRCEA (sau VICTOR)!


Post a Comment