Blog Archive

cauta in blog

April 25, 2009

Plesu benchetuieste. Inca.

Un articol in Dilema despre oameni.

Plesului, tinut in "viata" de fonduri si stipendii generoase, i se cere acum plata. Sau constiinta lui ii cere plata. Dupa dansul nimeni nu are voie sa se opuna lui Basescu. Poate ar dori sa paraseasca aceasta viata in mandatul lui Basescu pentru a-l vedea etern pe acesta. Criticile la adresa Principelui Radu sunt de o ingrozitoare dulceata.
De ce se leaga de meseria lui, actoria?
De se leaga de familia lui, de sotia lui, de socrul lui?
Incredibil!!! Pentru mine un om care se leaga de familia celui pe care il critica este un mafiot care in alte cadre si timpuri ar plati scump aceasta atitudine. Oricum, este o atitudine de magar. Cat de jos s-a coborat.
Nu ma deranjeaza, desi e vizibila atentia acordata, amalgamarea Principelui in creuzetul unor comunistoizi deliranti. Ma deranjeaza indiferenta fata de Regele Mihai pe care Plesu il introduce alaturi de acesti nefericiti. Atacul lui Plesu nu este la adresa Principelui ci la adresa Regelui. Pentru cine are ochi sa vada, sa vada. De ce? Ce are Plesu cu Regele Mihai? Nimic, cred eu. Domnul Plesu are ce are cu el insusi, cu imaginea sa pe care nu suporta sa o viseze in tarana. Plesu nu vrea sa moara invins. Vrea sus, sus, sus. Nu ca principele sau Monarhia l-ar vatama intr-un fel. Nu. Frica lui este fata de securitate care l-ar tavali in noroi in 24 de ore daca nu ar raspunde atent apelului.
Inca odata. Nu ma intereseaza calitatile Principelui. Nu ma intereseaza ce este si ce nu este el. Ma duc la vot cu credinta in Dumnezeu si din cauza ca Regele meu mi-a cerut asta. Regele nostru ne-a cerut ceva. Avem incredere in Rege? Eu am. Este uns de Dumnezeu in Biserica ca fiind alesul Sau. Deasupra Regelui nu este decat Domnul Dumnezeul lui Israel.
Regele mi-a cerut sa votez pe Principe. Plesu imi spune, nici macar argumentat fin ci grosolan ca pentru patrioti voinici, sa nu care cumva, caci devin ridicol. Plesu imi vorbeste de slava desarta, de vanitate, de viclenie. Sa ma ierte, dar asta e atitudine de mare induhovnicit. sa judeci cu atata usurinta. Dar este un moralist. Mai putin cu unii. Plesu apara, aparand pe Basescu, toata mizeria din Romania, apara vanzarea tarii prin imprumuturi de miliarde, apara distrugerea culturii, apara distrugerea initiativei individuale, apara sistemul cretin de invatamant, apara ideologizarea universitara, apara tot ce pute in aceasta tara. Foarte, foarte mare rau face Plesu. Sa il cred ca vrea binele tarii? Care bine?
Regele imi cere ceva. Plesu imi cere altceva. Pe cine sa aleg?
Viata Regelui vs. viata lui Plesu.
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, care pentru noi oamenii te-ai intrupat si ai suferit moartea pe cruce, ai tai sunt acum cei ce ne conduc. Tu sti!

Fara patima,
Nihil Sine Deo
Post a Comment